Współpraca dropshipping
W celu rozpoczęcia sprzedaży należy zarejestrować się jako hurtownik korzystając z formularza dostępnego na naszej stronie. W polach formularza należy uzupełnić wszystkie dane, które posłużą do weryfikacji twojego konta. Po pozytywnej weryfikacji do konta zostanie dopisany rabat, dzięki czemu na stronie będziesz widział ceny hurtowe. Linki do plików integracyjnych otrzymach na maila podanego podczas rejestracji.
Nie podpisujemy żadnej umowy związanej ze współpracą, działamy na zasadach ogólnego regulaminu naszego sklepu. Wszystkie szczegóły dotyczące warunków współpracy zostały opisane w regulaminie.
Po pozytywnej weryfikacji twojego konta zostanie do niego dopisany rabat, dzięki czemu po zalogowaniu będziesz widzieć ceny hurtowe brutto. Czas i koszt wysyłki jest dostępny w karcie każdego produktu.
Podczas składania zamówienia dropshipping należy podać adres klienta, do którego ma zostać wysłane zamówienie. Nie dołączamy naszych materiałów reklamowych, faktura za zamówienie jest wysyłana do Ciebie na maila.
Jest możliwość realizacji zamówienia na własnym liście przewozowym, w tym celu zachęcam do zapoznania się z instrukcją jak złożyć zamówienie z własną etykietą.
Wszystkie zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie posiadamy minimum logistycznego, realizujemy wszystkie zamówienia. Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Nie realizujemy zamówień na podstawie potwierdzenia wpłaty. Wszystkie zamówienia są starannie zapakowane, aby dotarły do klienta w nienagannym stanie. Dajemy możliwość realizacji zamówień na własnym liście przewozowym, co jest przydatne w przypadku zamówień za pobraniem oraz programu Allegro SMART. W przypadku trampolin koszt wysyłki jest pomnożony o ilość opakowań, z jakiej składa się dana trampolina.
Realizujemy zamówienia za pośrednictwem
1. W jakim terminie są wysyłane zamówienia oraz jaki jest koszt wysyłki?
- Czas oraz koszt wysyłki jest podany w zakładce danego produktu.
2. Jak wygląda integracja z hurtownią?
- Po zarejestrowaniu na naszej stronie oraz przypisaniu kodu rabatowego, na twojego maila zostanie wysłany link do naszego pliku .xml,
za pomocą którego możesz dokonać integracji z naszą hurtownią.
3. Czy przyjmujecie zwroty towaru?
- Przyjmujemy zwroty produktów w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia (Młyny 90 37-552 Jarosław)
4. Czy uwzględniacie reklamacje?
- Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące towaru.
5. Czy istnieje możliwość wysłania własnych listów przewozowych?
- Tak, jest możliwość wysłania własnego listu przewozowego .
6. Czy mogę korzystać z opisów i zdjęć produktów?
- Tak, wyrażamy zgodę na korzystanie z naszych opisów oraz zdjęć.
7. Jak wystawiane są faktury?
- Faktura jest wystawiana za każde pojedyncze zamówienie, nie ma możliwości wystawienia faktury zbiorczej.
8. Z jakich usług kuriera korzystamy?
- Na chwilę obecną korzystamy z usług kuriera DPD, Inpost oraz GLS.
9. Czy istnieje możliwość współpracy bez zarejestrowanej działalności?
- Istnieje możliwość podjęcia współpracy bez działalności gospodarczej.
10. Czy należy płacić abonament za korzystanie z integracji z hurtownią?
- Nie pobieramy żadnych opłat za współpracę z nami.
11. Czy jest możliwość uzyskania kredytu kupieckiego?
- Możliwość kredytu kupieckiego jest możliwa w przypadku długotrwałej współpracy.
Proponujemy Państwu integrację z naszą hurtownią za pomocą oprogramowania Sky-Shop.pl. Jej najważniejsze cechy to: - automatyczna aktualizacja cen, stanów magazynowych, zdjęć i opisów, a także innych parametrów produktów, - szybki import wszystkich produktów z naszej hurtowni do sklepu, - sprawdzone i stabilne oprogramowanie.